Skip to content
  • Gratis verzending vanaf €59,-

  • Voor 14:00 besteld, vandaag verstuurd*

  • Achteraf betalen

  • Gratis retourneren

  • 4,7⭐⭐⭐⭐⭐ Trusted shops

Ruilen & retourneren

  • Hoe kan ik een artikel retourneren?

    Wij leveren altijd een retourformulier en retourlabel mee in jouw bestelling. Kijk daarom eerst of deze aanwezig is, dit kan namelijk af en toe verstopt zitten. Heb je beide gevonden? Hiermee kun je de schoenen kosteloos retourneren via een PostNL punt bij jouw in de buurt.

  • Hoe kan ik een artikel ruilen?

    Helaas kun je online geen artikelen ruilen. We raden je aan om het andere artikel direct te bestellen en je vorige artikel retour te sturen. Dit is namelijk de snelste manier! Wil je graag toch een artikel ruilen? Dan raden we je aan om naar de winkel te gaan.

  • Kan ik mijn bestelling retourneren in de winkel?

    Ja, dat kan! Neem je schoenen en het retourformulier mee naar onze winkel in Maastricht. Een van onze medewerkers zal je aankoop retour nemen. De terugbetaling wordt gedaan op de manier waarmee ook betaald is. Heb je bijvoorbeeld met iDeal betaald? Dan zal de betaling binnen 10 werkdagen weer terug op de rekening staan waarmee je betaald hebt.

  • Hoe lang duurt de verwerking van een retour?

    Het kant tot 10 werkdagen duren voordat we je retour ontvangen en verwerkt hebben. Je ontvang van ons een e-mail met de retourbevestiging en daarna betalen we het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug.

  • Hoe lang heb ik de tijd om te retourneren?

    Je mag je schoenen (ongedragen) retourneren binnen 30 dagen na aankoop.

  • Ik heb een pakket geretourneerd, maar heb geen bevestiging gekregen?

    Het kan tot 10 werkdagen duren voordat we je retour ontvangen en verwerkt hebben. Mocht je na die tijd nog steeds niets gehoord hebben, neem dan even contact met ons op! Wij vragen je dan het retourbewijs (Track & Trace code) bij de hand te houden, zodat we kunnen uitzoeken wat er precies misgaat.

  • Ik woon in het buitenland, hoe kan ik retourneren?

    Woon je in België of Duitsland? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zorgen ervoor dat er een speciaal retour etiket aangemaakt wordt zodat je zonder extra kosten kunt retourneren.

Toegevoegd aan winkeltas
terug
Het item is verwijderd uit je winkeltas