Bestellen & bezorgen
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Als je het artikel hebt gevonden dat je wilt bestellen, klik dan op de knop “Toevoegen aan winkeltas”. Vervolgens staat het artikel rechtsboven in je winkeltas. Mocht je meerdere artikelen willen bestellen, doe dit dan op dezelfde manier. Als je klaar bent om af te rekenen, klik je rechtsboven op "mijn winkeltas". Vanaf hier kun je de stappen volgen om af te rekenen!
- Hoe vind ik mijn maat?
We begrijpen dat het soms lastig kan zijn om de juiste maat te kiezen. Daarom helpen we je graag met SizeBuddy, een online tool om jouw maat makkelijk te bepalen én bieden we gratis retourzendingen aan voor alle online bestellingen. Als de schoenen niet passen, of als je ze gewoon niet leuk vindt, kun je ze (ongedragen) gratis binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen.
- Hoe wissel ik mijn kortingscode of voucher in?
Heb je een kortingscode? Deze kun je toevoegen in je winkeltas. Klik op "Kortingscode toevoegen" en vul hier jouw kortingscode in. Heb je een Rieker voucher voor jouw gespaarde punten? Deze kun je inleveren bij de laatste stap bij het afrekenen. Zorg er wel voor dat je ingelogd bent!
- Betaal ik verzendkosten?
De verzendkosten in Nederland zijn gratis bij een bestedingsbedrag boven €59,00. Beneden dit bedrag rekenen we €3,95 verzendkosten. Wil je verzenden naar het buitenland? Dan rekenen we €5,95 verzendkosten voor Duitsland of België.
- Welke bezorgopties zijn er?
Wij doen altijd ons best om jouw nieuwe schoenen zo snel mogelijk bij je te krijgen. Wij verzenden met PostNL en je kunt jouw bestelling op de volgende manieren laten bezorgen:
1. Thuisbezorgd door PostNL
2. Afhalen bij een PostNL servicepunt binnen 7 dagen.
Zodra wij jouw pakket meegegegeven hebben aan PostNL krijg je een e-mail met een Track & Trace code, hiermee kun je jouw bestelling volgen! - Bezorgen jullie ook buiten Nederland?
Ja, wij bezorgen ook in Duitsland en België, hiervoor vragen wij altijd €5,95 verzendkosten.
- Hoe wijzig of annuleer ik een bestelling?
Zodra we jouw bestelling ontvangen hebben, is het wijzigen van deze bestelling (zoals bijvoorbeeld de kleur, of maat) niet meer mogelijk. Wel kunnen we in sommige gevallen jouw bestelling nog annuleren als je contact op neemt met de klantenservice. Dit kan via de mail: info@riekeronlineshop.nl maar een belletje is sneller! 088-1233060
- Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij doen ons best om het pakket dezelfde dag nog aan PostNL mee te geven als je het voor 14:00 uur besteld hebt. Vaak heb je het dan al de volgende dag in huis! PostNL doet haar best om het pakket in 1 tot 2 werkdagen te leveren, maar dit kan uiteraard met feestdagen langer duren.
- De Track & Trace code geeft aan dat het pakket geleverd is, maar ik heb niets ontvangen?
Dat is uiteraard heel vervelend! We vragen je eerst om het adres te checken en even navraag te doen bij je buren. Nog steeds geen pakket? Neem dan zeker contact met ons op! Wij zullen een onderzoek starten bij PostNL. Doe dit wel binnen 30 dagen, helaas kunnen we daarna geen onderzoek meer starten bij PostNL.
- Ik heb besteld, maar nog steeds niet ontvangen?
Wanneer je hebt besteld proberen wij altijd dezelfde dag of de dag erna je pakket te versturen. Je ontvangt van ons een Track & Trace code als het pakket aan PostNL meegegeven is. Deze Track & Trace code geeft vaak eerst aan dat het pakket nog niet is ontvangen of verwerkt, dit betekent dat het wel bij PostNL is, maar daar nog verwerkt moet worden. Het kan tot 24 uur duren voordat het verwerkt is en je een datum en tijdsslot te zien krijgt.
- Het artikel wat ik graag wilde bestellen is uitverkocht, komt het nog op voorraad?
Wanneer een artikel online uitverkocht is komt deze helaas niet meer op voorraad.
Online aanbod
Op Durlinger.com vind je de mooiste topmerken zoals Skechers, Tamaris, Gabor, Xsensible en Rieker. Het online aanbod van Durlinger proberen we zo veel mogelijk gelijk te houden met onze winkels. Toch kan het voorkomen dat enkele merken exclusief voor winkels zijn ingekocht en je deze dus niet online terug kunt vinden.
Bestellen
Online bestellen is gemakkelijk en je bestelling wordt vanaf €59,- ook nog eens geheel gratis verzonden. Je kunt betalen via iDeal, Mastercard, PayPal, Billink (achteraf betalen), Visa of Bancontact.
Bezorgen
We weten dat ongeduldig wachten op je nieuwe schoenen voelt als een eeuwigheid, dus doen we ons best om je bestelling snel bij je te krijgen. Bestel je op een werkdag vóór 14:00 uur, dan proberen wij die zelfde dag jouw pakket nog aan PostNL mee te geven. Zodra zij jouw pakket ontvangen, ontvang je een Track & Trace code in de mail. Vanaf daar neemt PostNL het over en is je pakket vaak de volgende dag al in huis. Let op: wanneer er feestdagen zijn, of grote drukte bij PostNL kan dit natuurlijk wat langer duren.
Winkels
Online shoppen heeft veel voordelen, maar wij hopen natuurlijk dat je ook graag langs komt in een van onze winkels. Twijfel je over de maat, heb je speciale wensen of moeten er kindervoetjes opgemeten worden? Onze medewerkers helpen je graag bij het vinden van de perfecte schoenen. Is een schoen niet op voorraad in de winkel? Dan kan de medewerker een thuislevering aanmaken en worden jouw schoenen thuisbezorgd! Je kunt je nieuwe aankoop dan met een Track & Trace code volgen.